Fortfarande i spelet

Igår satt jag och räknade på mina betyg och plötsligt var det som att hela jag bara slappnade av lite. Jag har haft rätt så ordentlig motivationsbrist på sistone och struntar i att göra en massa saker som jag borde ha gjort sedan länge, men det visade sig att det inte spelar så himla stor roll. Det kommer att gå helt okej. Jag kommer att överleva till och med om jag helt tappar all skollust någonsin - jag kommer ändå att få ett skyhögt snitt. Så himla skönt att slippa oroa mig.

Eller okej då. Jag kanske inte kan sluta oroa mig riktigt än. Jag ligger precis på gränsen för intagningen till den linje jag vill gå och hoppas bara verkligen att jag kommer in och inte behöver komplettera de VG:n jag har. Så jag kanske måste kämpa lite med de få kurser jag har kvar, men jag är inte redan körd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0