Januari
Det är ju rätt så länge sedan det var januari men en liten sammanfattning av min månad:
Sett.
1. Dirty Dancing
2. P.S. I Love You
3. Lucky Number Slevin
4. She's The Man
5. Jimmy Neutron - Underbarnet
6. Dino 2
7. Delfinen
10. Star Wars VI
11. The Royal Tenenbaums
12. Den heliga familjen Addams
Läst.
1. J D Salinger - The Catcher in the Rye
2. Douglas Adams - The Restaurant at the End of the Universe
3. Jonas Gardell - Torka aldrig tårar utan handskar del 2
Bäst.
Jag fick jobba jättemycket och lyckades lägga undan en hel del pengar i slutet av månaden. Score! Äntligen!
Sämst.
Mina lymfkörtlar svullnade upp och jag blev livrädd för vad det var för fel på mig. Det såg ut som att jag var i nån skräckfilm när jag var nära att låta monstret inuti mig växa taggar eller nåt. Hu. Jag blev sjuk i början av Februari och usch, det var inte kul alls.
Kommentarer
Trackback