Saker jag obsessar över

 
Att ha lugg. 
Äntligen blev mitt hår (nästan) tillräckligt långt för att jag (nästan) ska kunna pull off lugg igen. Älskar att ha lugg ju. Känner mig inte hel utan lugg. Känns jättekonstigt att ha panna. 

Eyeliner.
Det tog mig bara sisådär sex-sju år av kajalanvändande att fatta ungefär hur man gör. NU fattar jag att linjen ska vara tjockast över irisen och inte ute i kanten och plötsligt ser allt jättemycket bättre ut. OBSESSAR ÖVER DETTA. 

 
Heath Ledger i 10 Things I Hate About You. 
När vi såg den igår kväll satt vi fyra stycken och nästan KVED över hur fruktansvärt snygg han var -99. Alltså, har sett 10 Things typ fyra gånger och älskar den bara mer och mer varje gång. Ultimata feelgoodfilmen. 
 
 
Rocky Horror. 
Jag och Kattis: ÅÅÅÅÅÅH VI BORDE HA ROCKY HORROR-FEST NÅN GÅNG FÅR JAG VARA DR FRANK-N-FURTER FÅR JAG HA SKYHÖGA GLITTERKLACKAR OCH KORSETT DU KAN VARA HON FRENCH MAID ÅÅÅÅÅH DET BLIR BÄST!!!!
Alla våra vänner: .....wat

Also, fick veta imorse att pappa spelade Rocky på scen för en massa år sedan och går runt och fånler över hur BÄST det är. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0