Baby it's cold outside så stannar väl inne då

Projektperioden har börjat men det känns som att ingen riktigt har någon koll alls. Vår mentor visste inte ens att hon skulle träffa oss och ge oss info, än mindre vilken info hon ens skulle ge. Så det känns ju bra. 

Jag håller på att skriva en roman. Det har stått på min bucket list sedan jag var liten och jag visste att jag aldrig skulle göra det om jag inte hade någon slags press på mig, så jag gjorde det till mitt projektarbete. Men... Äh. Jag vet inte. Jag vet inte om jag får det vetenskapligt överhuvudtaget och kommer antagligen få ett jättedåligt betyg på det, men bara det här att jag skriver gör mig glad. Visserligen suger det jag skriver nu, men jag tänker att om jag bara lyckas skriva en eller ett par dåliga romaner nu så kanske jag vågar skriva en bra roman sen. 

Vet inte än om jag ska försöka tvinga ut mig själv genom snön, men antagligen inte. Palla bli kall när jag kan sitta här vid köksbordet och dricka te. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0