Slalom, slalom baby

 
Jag åkte iväg två dagar till ett ställe strax utanför Borlänge med familjen för att hoppa på brädan igen. Alltså. Jag har åkt sedan jag var tolv men kan fortfarande inte åka med Anton, Anna-Li och pappa. Det går bara inte. Deras defrinition av "kul skidåkning" är i princip att åka störtlopp i branta, svarta, superisiga backar. Så åker jag där en kilometer efter dem och bara BUHUHU DET GÅR INTE och de bara suckar. 
 
Aja. Romme Alpin är fint, ligger bara två och en halv timme utanför Stockholm och är lätt värt. Det är bara mitt fel att jag tröttnar efter ungefär en halv dag. Jag har två skidveckor till inplanerade de närmaste månaderna, hur överlever jag det? I-landsproblem: överleva semestrar. Jeez. Måste sluta tänka så. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0